miércoles, 29 de julio de 2020

LA COMUNICACIÓ NO VIOLENTA AL SERVEI DEL BENESTAR PERSONAL, FAMILIAR I SOCIAL Per una gestió sistèmica del conflicte

                           Medios De Comunicación Social, Multitud, Humanos
                                                                        
                                                SEMINARI INTENSIU:
       LA COMUNICACIÓ NO VIOLENTA AL SERVEI DEL BENESTAR PERSONAL, FAMILIAR I SOCIAL. 
                                   Per una gestió sistèmica del conflicte


El benestar és una de les grans obsessions dels nostres temps. Però que és el benestar exactament? Entenc el benestar com l'encaix entre les meves "necessitats" i allò que la Vida em porta. En paraules de Karl Valentin " Si VOLS allò que hi ha, hi ha sempre el que VOLS".
Així mateix, el conflicte forma part connatural de la Vida, és part d'allò que aquesta ens porta, i què fem amb ell, com l'entomem, el gestionem, marca substancialment la qualitat del nostre benestar.

Des d'aquesta perspectiva conèixer les meves necessitats i les del meu entorn, entendre i gestionar la relació entre necessitats i conflicte són aspectes fonamentals per promoure aquest benestar, en mi mateix/a i en els altres.

La CNV i la mirada sistèmica ens ofereixen eines molt pràctiques per abordar aquests aspectes, i en aquest taller anem a descobrir-les i aplicar-les a la nostra realitat quotidiana.

APLICABILITAT:

Ampliar la consciència entorn les formes de comunicació i els efectes d’aquestes en les relacions interpersonals, la convivència,....
Obtenir recursos de comunicació que afavoreixin la relació tant en l’entorn personal com professional.
Descobrir noves eines aplicables a afavorir la convivència en els entorns social propers: família, escola, aula, empresa, grups de treball,...


PROGRAMA:
  1.    La comunicació. Experiències vivencials
 2.     Esquema bàsic de la Comunicació No violenta. Sentiments, necessitats i avaluacions ocultes.
 3.     Experimentar l’escolta empàtica i l'expressió empàtica. Eines generadores de benestar.
 4.   L'autoempatia. Tractar-me bé és possible.
 5.     El conflicte i la comunicació des de la perspectiva sistèmica. Per a una gestió transformadora.

A QUI VA DIRIGIT 

¥ Professionals de l’àmbit d’atenció a la persona: advocats/des, mediadors/es, mestres, psicòlegs, pedagogs/es, educadors/es, treballadors/es socials,
couches...
¥ Professionals del món de l’organització i empresa: assessors/es, consultors/es, professionals de RRHH, responsables d’equips,...
.... i qualsevol professional que un dels eixos de la seva feina sigui la relació amb les persones i la gestió del conflicte.
¥   Qualsevol persona interessada en promoure el seu benestar i el del seu entorn.


PROFESSORAT DEL CURS

-         Marta Ponce Mas. Col·legiada 302. Llicenciada en Pedagogia. Mediadora i consultora sistèmica. Màster en “Gestió i direcció de Serveis Socials“ per la Universitat Ramón Llull, Màster Internacional en Resolució de conflictes per la UOC. Formada en Constel·lacions sistèmiques amb Alexander Poraj. Formada en Comunicació No-Violenta amb Pilar de la Torre. Formació bàsica en Teràpia Gestalt. Formació "Facilitació de Rituals" amb Sophie Style i Gemma Polo.

DURADA DEL CURS:  14 hores. Certificació de l'assistència vàlida per a la formació continuada del Centre de Mediació del Dret Privat de Catalunya
DATES I HORARI: dissabte 12 de setembre de 2020 de 10h a 20h ( de 14h a 15h dinar ) i diumenge 13 de setembre de 10h a 14h.
LLOC: C.Vallirana, 42, local. Barcelona 
PREUS
Format presencial- 200€. (dinar de dissabte inclòs). Només 8 places disponibles. Per a inscripcions amb reserva abans del 17 d'agost de 2020 - 170€
Format online- 180€ ( Certificació de 12 hores )
Preus específics per a persones amb dificultats econòmiques ( enviar email )

INSCRIPCIÓ I RESERVA:

 v     Enviar email a martaponce.org@gmail.com 

v     Realitzar ingrés de reserva  de 50€ a:  Demanar dades bancàries per email
v      Persona de contacte:       Marta Ponce  675454742


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Escriu aquí el teu comentari o aportació: